Det är bara att gå ut och vara öppen för människor

DSC_6759

Jag är ofta ute på nattklubbar, både som gäst men också i mitt arbete eftersom jag har hand om en nattklubb här i staden där jag bor. Jag är mycket intresserad av house musik. Tidigare i år var jag med och arrangerade ett event med några av de största houseartisterna i världen.

På nattklubbar finns det mycket alkohol. Men man behöver absolut inte dricka alkohol när man går ut. Utbudet av till exempel alkoholfria drinkar som serveras i fina glas har blivit mycket bättre på sista tiden. Det är vanligt att folk beställer det. Jag är helt emot alla former av droger!

Om man går ut tillsammans med några vänner är det alltid någon som känner någon annan. På så sätt blir man presenterad för varandra och så utökas ens nätverk. Personligen går jag dock gärna ut ensam istället. Jag är bekväm i mig själv och har lätt för att träffa folk, vilket jag tycker är roligt att göra. Det är bara att gå ut och vara öppen för människor, men utan att vara påflugen. Det brukar gå bra.

1 thought on “Det är bara att gå ut och vara öppen för människor

Leave a comment